Календарь на любой год
Для Вас тільки найактуальніше

неділю, 14 грудня 2014 р.

Мої основні позиції:

  1. Я вважаю, що усі вчителя сталкиваються з проблемами: учень не читає, учень не визначає головне, учень не може переказати прочитане... Тому завжди вимагаю від учнів використовувати у своєї роботі інструкціії та гиперпосилання на цікаві спостереження з теми. Пропоную й вам прочитати цю статтю: "Кожен вчитель повинен стати вчителем читання."
  2. Наступні проблеми вчителя: учні не слухають розповідь вчителя на уроці та перепитують декілька раз на протязі уроку... Мої пропозиції: візуалізація уроку та конспекти-малюнки (раніше опори). Прошу познаймитися з пропанованим сайтом та статтями: "Скетчноутинг: як нарисовати пояснення або урок в скетчах", "Майк Роуди. Визуальные заметки. Иллюстрированное руководство по скетчноутингу". Проблема лише у навантаженні вчителя та то, що це не можливо виконати у зошитах за законом...
  3. Мені сподобалась пропозиція автору блога Maria Sonina у завдані "Проблема общественного прогресса" (я використовую це для мотівації учнів). А я ще добавила новеньке та сучасне "Джерела 5: Час коду та Build Your Own Blocks. Джерело 6. Лучшее в Google Play за 2014 год для Android-пользователей. Джерело 7. Що я вмію на своєму гаджеті?"
  4. Наступна пропозиція: не бійтесь змінювати стіль викладання уроку, ви повинні показувати що ви постійно вчитеся. Пропоную статтю "Удивите своих учеников уникальными способами обучения".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Бажаєте вставити картинку в коментар? Для цього скористайтеся тегом
[im#]посилання на зображення[/im] - якщо картинка велика.
[im]посилання на зображення[/im] - якщо картинка маленька.
Картинка повинна знаходитися в Інтернеті, і її адреса повинна закінчуватися на jpg, gif або png або скористайтесь сайтом http://goo.gl/t0z1ux